اختتامیه هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 482
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 483
بازدید ماه : 2641
بازدید کل : 47877
تعداد مطالب : 794
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1

<
نویسنده : فتاحی مسئول کتابخانه
تاریخ : دو شنبه 16 مرداد 1396
نظرات

 

 مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در استان ایلام با حضور جمعی از مسئولین استانی و تقدیر از برگزیدگان این جشنواره برگزار گردید.

این مراسم با خیرمقدم و خوش آمدگوئی مراد جلیلیان، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان و ارائه گزارشی از برگزاری هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی توسط ایشان آغاز گردید و تقدیر از برگزیدگان استانی هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در بخش های کودک، نوجوان، انفرادی، خانوادگی، کتابدار، رسانه برتر و دستگاه‌ها و سازمان‌های مشارکت کننده، بخش اصلی این مراسم اختتامیه بود.

در این مراسم از برگزیدگان هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در حوزه کودک با 6برگزیده، بخش نوجوان3 برگزیده، بخش انفرادی جشنواره 9برگزیده استانی، بخش خانوادگی 8برگزیده، در بخش برگزیدگان ویژه کتابداران از 7کتابدار برتر در حوزه انفرادی و 2 خانواده کتابدار با اهداء لوح تقدیر، تندیس جشنواره و هدیه یادبود، تجلیل شد.

در این جشنواره از خانم کبری محمدی در بخش کتابدار و خانواده کتابدار، آقای رضا روستایی و آقای غلامرضا دشتی، در بخش خانوادگی ، از کتابخانه عمومی پروین اعتصامی برگزیده و تقدیر گردید.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تعداد بازدید از این مطلب: 139


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


<-CommentForm->

اینجا وبلاگ کتابخانه ی عمومی پروین اعتصامی شهر ایلام - وابسته به نهاد کتابخانه های عمومی کشور - هستش. از این به بعد همه خبرهای مربوط به کتابخانه رو می تونید تو این وبلاگ بخونید و دنبال کنید. واسه این که به کتابخانه ما سر بزنید بیاید خیابان پاسداران، پارک کودک، می تونید با شماره 08433338520 هم تماس بگیرید. منتظر حضور شما تو کتابخانه ی خودتون هستیم. شرایط عضویت یک قطعه عکس 3*4 کپی کارت ملی مبلغ 20هزارتومان جهت عضویت