نشست «قصه گویی»

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 111
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 111
بازدید ماه : 2269
بازدید کل : 47505
تعداد مطالب : 794
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1

<
نویسنده : فتاحی مسئول کتابخانه
تاریخ : یک شنبه 24 دی 1396
نظرات

 

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان ایلام؛ کبری محمدی، مسئول کتابخانه عمومی پروین اعتصامی از برگزاری نشست «قصه گویی» در در دبستان مهرنگ ایلام خبر داد.

وی با اشاره به اهمیت توجه به قشر کودک و نوجوان و ضرورت تلاش برای جذب این دسته از مخاطبین به کتابخانه‌ها، اجرای برنامه‌های متنوع ازجمله قصه خوانی  را  جهت انس کودکان و نوجوانان با کتاب و کتابخوانی، عنوان کرد.

مرجان کشاورزی آزاد نويسنده و مترجم كتاب‌هاي كودكان و نوجوانان است كه سابقه‌ي نويسندگي و سردبيري برنامه‌ي راديويي  شب به‌خير كوچولو را هم در كارنامه‌ي خود دارد.

کتاب سه قسمت مساوی ازسری  داستان های تخیلی وآموزنده ای است  که توسط این نویسنده به چاپ رسیده  انتشارات امیر کبیر و برای گروه سنی «ب» تهیه شده  است.

ماجرای داستان از این قرار است که گنجشك و موش و مورچه‌اي باهم دوست هستند. روزي چند دانه گندم پيدا مي‌كنند و به طور مساوي بين يكديگر تقسيم مي‌كنند. موش و گنجشك با سهم خود كيك و نان مي‌پزند و هر كدام آن‌‌ها را به سه قسمت مساوي تقسيم مي‌كنند و به هم مي‌دهند.و...

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تعداد بازدید از این مطلب: 116


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


<-CommentForm->

اینجا وبلاگ کتابخانه ی عمومی پروین اعتصامی شهر ایلام - وابسته به نهاد کتابخانه های عمومی کشور - هستش. از این به بعد همه خبرهای مربوط به کتابخانه رو می تونید تو این وبلاگ بخونید و دنبال کنید. واسه این که به کتابخانه ما سر بزنید بیاید خیابان پاسداران، پارک کودک، می تونید با شماره 08433338520 هم تماس بگیرید. منتظر حضور شما تو کتابخانه ی خودتون هستیم. شرایط عضویت یک قطعه عکس 3*4 کپی کارت ملی مبلغ 20هزارتومان جهت عضویت